۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

احمدی خواستار شد:

اثرات سوء ترافیکی آزاد راه تهران - شمال رفع شود

اثرات سوء ترافیکی آزاد راه تهران - شمال رفع شود

چالوس - خبرگزاری مهر: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع اثرات سوء ترافیکی آزاد راه تهران - شمال شد.

قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار مهر، ایجاد زیرساختهای لازم برای جلوگیری از اثرات سوء ترافیکی آزاد راه تهران- شمال برای شهر مرزن آباد را ضروری اعلام کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی تعریض مسیر دوآب تا مجلار شد.

وی با اشاره به اینکه وام واحدهای مسکن مهر 612 واحدی چالوس 22 میلیون تومان بود از اخذ دستور وزیر راه و شهرسازی برای افزایش این وام به 25 میلیون تومان خبر داد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس بر نظارت جدی بر قیمت در بازار در نوروز تاکید کرد.

قاسم احمدی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجمع امور صنفی شهرستان نسبت به کنترل وضعیت بازار و نظارت بر عرضه کیفی و قیمت کالاهای مورد نیاز مردم و شهروندان توجه ویژه داشته باشند تا در این بین مردم و گردشگران متضرر نشوند.

وی با اشاره به عملکرد موفق فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان چالوس در سال 91 خواستار تدوام خدمت رسانی در سال جدید و برنامه محور بودن مدیران در این سال شد.

احمدی بیان داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای کمیته برنامه ریزی و تعریف پروزه های سال 92 از هم اکنون برنامه ریزی کنند.
 

کد خبر 2022756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha